يکشنبه ۲۷ آبان
شاعر چشم تو شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۹ شماره ثبت ۱۰۵۵۲۹
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
شعر آمد به سرم تا که شدند جمع لغات
شعر در وصف تو گردیده مرا آب حیات
شاعر چشم تو گشتم که دلت را ببرم
شهر عاشق شد از این شعر ولی تو... هیهات
وصف چشمان تو خواب از دل دیوانه ربود
نتوان وصف کنم حُسن تو را در ابیات
هر غزل یک صفحه از حال دل زار من است
اوج غمنامهی من گشت جمیع صفحات
قلمم نت شده آهنگ تو را ساز کند
بیت در بیت کند شور به پا با ضربات
باز هم واژه به واژه بنشینند با هم
شعر آمد به سرم تا که شدند جمع لغات
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موفق باشید