سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      داغ تنهایی

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۱۰۵۰۹۹
        بازدید : ۹۶   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      یاد دارم کلبه‌ی خاموش من ویرانه بود
      شاعرت در کوچه‌های بی کسی دیوانه بود
      خانه‌ای تاریک را باور نمی‌کردی چرا؟
      کاش می‌شد شمع عشقت پیش این پروانه بود
      قصه‌ات چیزی به غیر از داغ تنهایی نداشت
      شک ندارم دوری‌ات غمگین ترین افسانه بود
      رفتنت یکباره از شعرم طراوت را گرفت
      عطر زلفت کاش حتی لحظه‌ای در خانه بود
      از غمت در کوچه‌ها آواره بودم بی وفا
      یاد دارم کلبه‌ی خاموش من ویرانه بود

      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷
      درود جناب ملکی گرامی 🌺🌺
      علیرضا مرادی( مراد )
      شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷
      سلام و درود استاد ملکی ادیب و شاعر گرانقدر
      سروده زیبایی است و شیوا
      روزگارتان به شادی
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      فاطمه بهرامی
      شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۲
      درود بر شما ...بسیار زیبا
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0