يکشنبه ۲۷ آبان
باد آمد و شعرهای مرا با خود برد شعری از حمید مرادی
از دفتر این شکوه شعر من است نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۱۰۵۰۵۶
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب حمید مرادی
|
دیشب کنار پنجره خوابم برد
باد آمد و شعرهای مرا با خود برد
صبح باد عاشق شده بود...
قفسها، کبکها را پر دادند
و شکارچی شاعر شد...
غزالها نمیرَمیدند
و گرگ عاشق شد...
تبر در آغوش درخت گریه میکرد
و گلوله گندم شد...
اگر روزی
پروانهای روی شانهات نشست
اگر لبِ ایوانت
قمری مدام هوهو میکرد
اگر گنجشکی
پشت پنجرهات میپرید
اگر کبوتری
بر فرازت چرخ میزد
اگر ابر در آسمان
نام تو را مینوشت
بدان شعرِ مرا خوانده است
باد دیشب شعرهای مرا با خود برد...
(این شعر به نام شاعر ثبت شده است)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب و سپاس ممنون بابت نظر لطفتون | |
|
سپاس از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود