يکشنبه ۲۷ آبان
صدای بلبلم از یاد رفته است شعری از حمید مرادی
از دفتر این شکوه شعر من است نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۲ شماره ثبت ۱۰۵۴۵۳
بازدید : ۱۸۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حمید مرادی
|
صدای بلبلم از یاد رفته است
بوی گل یادم نمیآید دگر...
برگی بر درختی نیست
تا بیارد یاد
سبز چه رنگی بود
برگ چه بویی داشت
بهار یادِ کم سوییست
که یک پلکِ دیگر میرود تا خواب
ابری نیست
بادی نیز
چکۀ شبنم بر زلالِ آبی نیست
تا بیارد یاد
بوی باران چه حسی بود
لمسِ نیلوفر چه حالی داشت
درختان بی چهره
چهرهها بیرنگ
ردِ سایه بر دیوار
پیله شب تنگ
دیوارها بلند
روزنها تار
دختران خاموش
شغالان بیدار
زمین تشنه
آسمان نازا
تهی،دستان ما
از فلک کوتاه
کبوتر، خسته
قاصدک بر باد
ایدریغا برگ
دریغا آب
دریغا سبز
دریغا یاد
(این شعر به نام شاعر ثبت شده است)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود