شنبه ۳ آذر
21 ترا خواهم دید شعری از امیرموسویان
از دفتر شعر 1390 نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ۲۱:۴۵ شماره ثبت ۱۰۵۰۳
بازدید : ۶۵۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب امیرموسویان
|
ترا دو باره خواهم دید
در همین بازیِ سردِ فاصله
و بدستی که در آن شاخه گلی می دارم
من ترا باز صدا خواهم زد.
و در آن روز ترا،
من سوار بر تن ابری
به همان کلبۀ ویران دلِ خویش خواهم برد،
و در آن جا که در آن، صورت ناز تو را
هر دو چشمان ترم منتظرند.
و در آن لحظۀ با تو که دو چشمان ترم
با تنِ گرمِ نگاهت هم دم می پیچد:
تو به خوبی دل مجنون مرا می بینی
که ز بی دادی این فاصله ها
خون دل از تن چشمان تَرَش می بارد.
فرصتی بار دگر برمن نیست
که مرا با لبِ تو باز کلامی باشد
لحظه ها بر تنِ من می تازند
و بزودی تنِ بی جان مرا
چون نهالی
به تنِ خشکِ زمین می کارند. اهواز ـ 3 خرداد 1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.