شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد علی سهیلی (سهیل)
آخرین اشعار ناب سید محمد علی سهیلی (سهیل)
|
خاموش شد شمع وجود اقتداری
رفت از بر ما سوی حق با اعتباری
اهل ادب از داغ او گردیده محزون
این دار فانی نیست جای ماندگاری
چون شاعری آزاده بود و با تعهد
اشعار او چون موج می زد بی قراری
« حرمان » ما حال و هوای دیگری داشت
از « دل به کاغذ » می نوشتش راز داری
با « زمزمه خاکستری » دل می ربودش
« آواز زخمی اش » که باشد انحصاری
باشد سهیل غمگین چو در داغ فراقش
بر خاندانش باد اجر بردباری
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان از محبت شما پایدار باشید و پیروز ان شاءالله | |
|
سپاس فراوان از محبت و توجه شما مهربانو برقرار باشید | |
|
درود و خیرمقدم جناب استادسهیلی بزرگوار برقرار باشید و خانه دلتان آباد | |
|
سپاس فراوان از محبت و عنایت حضرت عالی باشیم دعاگوی وجود نازنین تان آرزوی همیشگی مان سلامتی و شادکامی شماست | |
|
درود بر شما استاد بی نهایت از حضورتان خرسند شدم بزرگوارید هماره سرزنده و شاداب باشید ان شاءالله | |
|
سپاس فراوان از نگاه مهربان تان پاینده باشید و پیروز ان شاءالله | |
|
درودتان باد بزرگوار پاینده باشید و برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح استاد اقتداری عزیز شاد