پنجشنبه ۲۴ آبان
منو ماهی - بیا ماهی شعری از علی اکبر مجدراد
از دفتر امکلاسیکو نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۱۰۴۸۶۶
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علی اکبر مجدراد
آخرین اشعار ناب علی اکبر مجدراد
|
ترانه؛ منو ماهی🐠❤
منو ماهی منو اون برکهی آبی
منو یادش منو شبهایِ تنهایی
یه روزی دل به دریا زد که برگرده
گمونم شد اسیر دزدِ دریایی
🍁
دلم خونه به یادت میکشم آهی
بیا ماهی، بیا ماهی، بیا ماهی
🍁
بیا ماهی بیا مجنون دلش گیره
بیا در گِل نشسته پاش زنجیره
اسیر تُنگ بودی خوب میفهمی
که قطره جاش دریا نیست میمیره!
🍁
دلم خونه به یادت میکشم آهی
بیا ماهی، بیا ماهی، بیا ماهی
🍁
بیا قلبم بیا از غصّه لبریزم
غروبم غرق پاییزم غمانگیزم
خرابم چون خزونم ابرو بارونم
بیا با دیدنت شاید که برخیزم
🍁
دلم خونه به یادت میکشم آهی
بیا ماهی، بیا ماهی، بیا ماهی
🧡🍁🍂
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از محبتتان بامهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
موفق باشید