درود به تو هم وطن با تمام قوا سعی می کنم به تبادل نظر احترام بگذارم چه دوست ، چه پدرم و در کل خودی های خانواده، چه فامیل و همچنین و بویژه غریبه ای که نسبت فامیلی نداریم ولی همه یک موجود با تفکرات متنوع (درست و غلط) که میتواند عمدی یا ناخواسته تلقی گردد.
این که گفتید آرزوی من ایرانی و مسلما هر ایرانی وطن پرست بوده و خواهد بود و برای هم وطنی که حس میهن دوستی ندارد پشیزی ارزش براش قائل نبوده و هرگز نخواهم بود ، میدونم که به وطن خودت علاقه مندی و بهمین دلیل آرزوی رسیدن به قله های افتخار ، زیباست اما...........
از قدیم گفتند : سالی که نکوست از بهارش پیداست در واقع حتی اگه به من فحش میدادی قابل هضم بود برام ولی اینکه بکنفر قرار باشه با شعور من حقیر بعنوان فردی بالغ و مسلم سالم از نظر عقلی، بازی بشه خیلی سنگین خواهد بود.
دو حالت داره : یا پروژه سرکار گذاشتن و ایستگاه بنده توسط یم کسی مثل جنابعالی کلید خورده ولی نمیدونم چه دلیلی ممکنهداشته باشه اگر حالت اول ، فرض نبوده و حقیقت باشه
حالت دوم : بخاطر نا آگاهی و داشتن اطلاعات غلط یا شستشوی مغزی و دور بودن از حوادث جاری که درک نشده باشه و اصولا اخبار غیر واقعی به گوش شما میرسه.
حالت سوم : بدلیل شغلی و عمد با طرح مسایل دروغ، سعی در گول زدن و آرام نمودن اقشار و نتیجه کنترل بهتر احساسات و ناهنجاری اعتراضی ، مد نظر باشه.
واقعا نمیدونمکدوم حالت به شرایط شما نزدیکتره چون اگه نطمئن بودم بی تردید میتونستم با شناخت شخصیت جنابعالی ، عکس العمل منطقی یعنی جواب درست به گفته شما بدم (احتران متقابل نه خدای نکرده بی ادبی کنم)
امیدوارم زودتر متوجه بشم تا طبق وظیفه محوله و شخصیتی بعنوان انسان متمدن، بدون جواب نمونه تا مثبت اندیشی صورت بگیره.
اما آنچه مشخص و روشنه ، چنین گفتاری با این اطمینان و بدون سند و مدرک ، شعارگونه ، دلیل ترسناک تری میتونه داشته باشه که خوب نیست برای هیچ بیان کننده ای چون نمک ریزی بر زخم محسوب میشه.
لطفا منو روشن کن عزیز گرامی
جالب و زیبا بود
جسارتا آهنگ نیمایی نداشت