يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
شاخه گل قرمزی بدهکارم
به کوچه هایی که در آن ها بزرگ شدم،
بازی کردم
زندگی آموختم
یاد شان بخیر،،،
شاخه گل قرمزی بدهکارم
به روزهای غم انگیز
و روزهای شاد پس از آن،
تا ایمان بیاورم
بعداز هر سختی ،آسانی ست
شاخه گل قرمزی بدهکارم
به آدم ها
آموزگاران زمینی وآسمانی ام
جاودان نامشان
در نگاره های روح وجانم ابدی،
وآدم های بد
که رهایی و پرواز آموختم
از پستی اندیشه هایشان
تا میزبان پاکی ها باشم ،،،
هزاران شاخه گل سرخ تقدیم
کوچه ها ،روزها ،آدم های خوب و بد زندگیم ،،،
آلاله سرخ آبان هزارچهارصد
|
|
نقدها و نظرات
|
مهربانوی عزیزم سپاس گزار مهرتانم | |
|
هر جا خواهری دیدی فدا کار
که می پیمود راه برادر را بزرگوار
به دنبال گلی جنس برادر
نداشت ترسی که این ره باشه غمخوار
به این جذابی با عشق رهبر
تمامیش نبود آن عاشق صودای دلبر
که بود دل دادگی میان. دو دلبر
حسین و زینب رضا با معصومه چون زهرای اطهر | |
|
درود استاد بزرگوارم سپاس مهرتان | |
|
درودوادب استاد بزرگوار سپاس مهرنگاهتان | |
|
درود سپاس ارجمند بزرگوارید وبسیار خالی ست جای اشعارونقدهای شما | |
|
درود سپاس گزارم ارجمند بزرگوارید وبسیار می خوانم از قلم این دو عزیز وشروع نوشتنم با خواندن اشعار استاد بزرگ مجازیم جناب سید علی صالحی بود هزاران شاخه گل تقدیمشان | |
|
درود استاد ارجمند سپاس گزارم | |
|
درود سپاس گزارم استاد بانوی عزیز | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.