دوشنبه ۲۸ آبان
سوگ شعری از سینا خواجه زاده
از دفتر خفنیّات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۱۰۴۷۱۳
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سینا خواجه زاده
آخرین اشعار ناب سینا خواجه زاده
|
کجایی، ای به تاریکی چراغِ من
کجا، ای آنکه خود بودی، سُراغِ من
چه میدانی چو رفتی در فراقِ تو
چگونه داغ سوزد، نُه رواقِ من
تو بستی چشم، دنیا مرد، من ماندم
و دنیا همچو ماهِ در محاق من
که با خود برد عشق و آتشم را تا
مثال ابر، یادش در اتاق من
ببارد خاطرات رفته را، حسرت
فشارد سینهام را، اشتیاق من
بمیرد، بعد عمری خون دل خوردن
بماند طعم دوری در مذاق من
نه بتوانم فراموشت کنم یک دم
نه نسیان است در سبک و سیاق من
سرم را روی خاکت میگذارم تا
بریزد خاک بر سر سرو باغ من
نشانم بر سپهرِ تربتت شعری
که دنیا را بسوزد هرم داغِ من
که هر بندش تو را یکبند میخواند
کجایی، ای به تاریکی چراغِ من
با قدری حسگیری و در بازهی زمانی چند ماهه نوشته شده است.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود به شما، سپاس | |
|
درود به شما، سپاس | |
|
درود به شما، سپاس | |
|
درود به شما، سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
قوافی