يکشنبه ۴ آذر
ناقوس شوم شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۱۰۴۲۹۲
بازدید : ۲۹۶ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
خستهام
به قدمت تاریخ کهنسال کشورم
قد سرو هزارساله ابرکوه
نیم قرن زیسته ام
نه تجربه ای کسب کردم
نه دنیا دیده شدم
و نه حتی پخته شدم
فقط گیسوانم در آسیاب زندگی سپید شد!
و چون خشت خام؛
در کوره نرفته متلاشی شدم
و خاکم بر باد فنا رفت...
میانه عمر گیر افتادم
در دام تکرار
تمام راه های نرفته ام
حرف های نگفته ام
و کارهای نکرده ام
در ذهنم آونگ وار در حرکتند
و صدای ناقوسی شوم
مدام در سرم می نوازد؛
ایستگاه آخر
نزدیکست....
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی فرهیخته
سپاسگزارم مهرتان پاینده
🌹🌼🌷 | |
|
درودتان جناب عزیزیان ارجمند سپاس از مهر حضورتان شعر است دیگر گهی از دل شاد و گهی ار دل غمگین پاینده و برقرار باشید | |
|
درود بر بانو کوهواره نازنین سپاس از حضورتان
چقد حرفهایتان عاااااالیست و دلگرم کننده
بمانید برایمان الللللللللللللهی
😍❤🌷 | |
|
🍃🍃🌹🌻🌹🍃🌹🌻🌹🍃🌹🌻🌹🍃🍃 عالی و ارزشمند | |
|
درود بر جناب خوشرو عزیز سپاسگزار وجود پرمهرتانم برقرار شادی باشید چقدر جملات زیبایی گفتید تندرست باشید بزرگوار | |
|
درود بر جناب خسروی فرد گرامی تشکر می کنم از زیبایی حضورتان سرافراز باشید | |
|
سلام و عرض ادب و احترام استاد معینی والامقام
سپاس از بودتان جانتان مانا
🌷🍀🌷🍀
| |
|
درودا بانو روزبهانی جانم سپاسگزار وجودتانم برمدار نشاط و سلامت باشید | |
|
به به درود جناب ابراهیمیان
سپاسگزار حضور و شعر زیبایتان هستم
سایه حضرتعالی مستدام
🌻🍃🌻🍃🌻🍃 | |
|
درود جناب آزادبخت ارجمند
سپاس از لطف حضورتان اوراق زندگی تان سراسر مهر و شادکامی
🌹🌼🌻 | |
|
درودها بانو گودرزی عزیزم سپاسمند وجود نارنینتانم اندکی حس پوچی زودگذر بود برقرار شادی و مهر باشید | |
|
درود بر شما بانو عمارتی نازنین
سپاس از گل حضورتان سایه تان مستدام
😍🌷 | |
|
درود جناب فاضلی نژاد گرامی
سپاسمندم پاینده باشید
🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
امید که صد سال دیگر خرم و خوش بسرایید