دوشنبه ۵ آذر
بزن زنگو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۴۷ شماره ثبت ۱۰۴۲۲۷
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بزن زنگو
نازِ نفَس ات، مرشدِ این گود
با نامِ علی پُرشده این گود
این مثالِ دربِ خیبر است
یادی ز علی است
گر یادش به مغزم نرسد ،
مریضیِ بی علی بودن ،
میکند سریع اُود
سه بُعد ، کم است ،
برای افشای حقیقت
میلولم در این گود ،
در چهارمین بُعد
چهارمین بُعد ،
هنگامه ی این شجاعت است ،
یقین ، مرشد
نازِغیرت ات
این بزمِ رزم را ،
زود بیارای
پهلوان پُر است ،
دیگر دراین گود
کَبّاده و میل وسنگ
مانُور، بهرِ دشمنان است
مرشد بزن زنگو
تا وقت نگشته است دگر فُوت
بهمن بیدقی 1400/8/4
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید درپناه خدا | |
|
با سلام و عرض احترام آقای مرادی بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید درپناه خدا | |
|
سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یاعلی مددی