جمعه ۲ آذر
بی نام 2 شعری از مهدي حسنلو
از دفتر .... ؟ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۳:۵۸ شماره ثبت ۱۰۴۰۴۹
بازدید : ۲۶۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدي حسنلو
|
تنهایی راحتترم
می توانم با کلمه ها
هم نفس شوم
حتی قرار بگذارم
در میلان بله میلان!
با جهالت کوندرا!
من دوست دارم بروم
چه اهمیت دارد نیاید
الانم هم او برایم می نویسد !
....
هیس، صدای زنگ آمد!
دستم را نه
پاهایم رابده!
.....
انتقاد نمی کنم جناب شهردار
اما این در لعنتی چند پلاک باید بر پیشانی اش مهر بخورد
.....
متاسفم تمامت را خوردم
صد سال تنهایی ام!
من بزغاله ناچاریم که نمی فهمد
فرق بین سبزه و کاغذ را!
1399
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از حضورتان | |
|
عرض ادب جناب مرادی خیلی خوش آمدید | |
|
سلام استاد سپاسگذارم از حصورتان زیبا قلب بزرگ شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود