پنجشنبه ۱ آذر
سیم برق شعری از افسانه راز
از دفتر پریسکه نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ۰۲:۰۵ شماره ثبت ۱۰۳۸۵
بازدید : ۲۳۹۳ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب افسانه راز
|
به سیم برق حسادت می کنم !
وقتی گنجشکی بی اعتنا
به شاخه های درخت
روی آن می نشیند و تاب می خورد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.