پنجشنبه ۱ آذر
من و او شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸ شماره ثبت ۱۰۳۴۷۹
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
در پشت نقاب چهره ام یک نفر است که مرا می خواند
چه روزها که بااو زندگی می کنم
نفس می کشم
و بازی اش می کنم
در شادی هایش شاد می شوم و در غم هایش..
آه... غم هایش
چقدر شبیه دیوانگی های من زیر نقاب است
شب ها که به خیابان خواب ها می رسم
نقاب نیز با من به خواب می رود
می خوابانمش و بیدار می شوم
چون مرده ای متحرک قدم می گذارم در کوچه های خیال
برایت چای دم می کنم و کنارت می نشینم
قند دلم در استکان چایی ات آب می شود
وقتی میگویی لب سوز است
لب هایم را می بندی برای هر کلامی
دلم را که از صبح برایت می جوشد آرام می کنی
وخیالت مهمان افکارم می شود
و میوه دلم می رسد برای
چیدن دوست داشتن هایت
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد بزرگوار ممنون از نگاه شما حتما درویرایش شعر لحاظ خواهم کرد | |
|
سپاس از شما استاد گرامی همین که میخوانید و نظر میدهید منتی است بر سر بنده | |
|
سپاس گذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
پر احساس
جسارتا یک گسستگی در میانه سروده هنگام تغییر
دوم شخص به اول شخص اتفاق افتاده
که شاید نیاز به پیوند داشته باشد
مثلا شاید کار برد اول شخص جمع کمک کند
یا تدبیر هنرمندانه دیگر