تکیه بر دیوارتان دادیم و طوفانی شدیم
نعمت اشک و آمد و غرق فراوانی شدیم
تکیه بر دیوارتان ، با چشم تر ، بی واسطه
خیره بر آن گنبد زیبای نورانی شدیم
-------------------------------------------
گر چه ناجوریم اما از ره دور آمدیم
بر سلیمان جهان با عادت مور آمدیم
چشممان روشن شود در آستان قدستان
ما که مهمان شما با دیده ی کور آمدیم
---------------------------------------
ای امام هشتمین یا حضرت شمس الشموس
ای ملائک در حریمت خاکسار و خاکبوس
دست ما را رد نکن از دامنت سلطان عشق
ایها المسموم ، ای مدفن به عرض پاک طوس
------------------------------------
یار از ما در نمی آید که گردد یارتان
بوده ایم ارباب یک عمری همه سربارتان
حضرت سلطان ضرر دارد ولی ما را بخر
آمدیم شاید به قدر سوزنی بر کارتان
------------------------------------------
تاک از شرم شما افتاده و آویز شد
تیغ های کربلا یکبار دیگر تیز شد
بعد رسوایی شام از خون ناحق ریخته
زهر بهر قتل اولاد علی تجویز شد
------------------------------------------
رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)
بر عموم مسلمانان تسلیت باد
شعر زیبایتان به مناسبت رحلت حضرت محمد .
امام حسن و امام رضا
زیبا بود ..
درود بر شما.