برای فرشته کوچکم آرینا(به مناسبت سالروز تولدش در اول فروردین)
تمام ِ بودن ِ من
می دونستی تو نگاهت
طلوع ِ خورشیدُ دیدم
یا که با تولد ِ ماه
عکس ِ چشماتُ کشیدم
چشمای خفته به نازت
انگاری به رنگ دریاس
صاحب دل ِ تو بودن
مثل پروازِ تو رویاس
توی ِ ساحل ِ نگاهت
صدفا رو آب می خونن
موجای ساحل ِ چشمات
قصه ی عشقُ می دونن
رنگ ِ احساس ِنگاهت
آتَشی پُر از شرارَ س
تن پوش ِ روی ِ تن ِ تو
گلای سرخ ِ بهارَ س
لبای پُر از نیازِت
حرفای نگفته دارن
تموم گلهای عالم
سَر رو شونِه هات می ذارن
وقتی که غرق ِ تمنا
اسمَمو به لب میاری
انگاری غنچه ی یاسو
تو وجودِ من می کاری
تموم اطلسی ها رو
روی موهات می نشونم
با هجوم باد سرکش
قاصدکها رو می رونم
تا خبر بِِِدَن به دنیا
تو برام عزیزترینی
تو همون فرشته ای که
بی پرُ بال رو زمینی
لحظه ی تولدِ تو
بهترین لحظه ی دنیاس
حتی اون لحظه بهارَم
عاشقونه غرق ِ رویاس
ای تمام بودن ِ من
با تو من به صبح رسیدم
توی ِ قحطی ِ محبت
جام عشقُ سَر کشیدم