دوشنبه ۲۸ آبان
ثانيه ها را بشمار شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ شماره ثبت ۱۰۳۲۸
بازدید : ۹۱۶ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
تمام ثانيه ها رو, تو تك به تك بشمار
دل و به زنگ صداي عاشقي بسپار
خبر رسيده كه بهارسبز نزديك است
دليل,كوچ پرستو ي عشق توست انگار
خيال خاطر تو ربود از من خواب را
چه ميشود كه بگذري دمي به اين پندار
كمي به حال عاشقان بي ريا مدارا كن
و اندكي به خانه شب هاي من قدم بگذار
نگر كنون ز دوري تو دلم چه خونين است
تو را قسم به خدا, ز هجر دست بردار
كه من مثال اسيرم و حبس در اوهام
و تو همان كسي كه هميشه ميشود سردار
بيا تمام فاصله و ديوارها را بگسل
اگر نخواهي كه ببيني مرا به روي دار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.