در هیاهوی این جهان
ما ماندیم و یک دل
که شکست آسان
قسم به سرخی آسمانت
قسم به طلوع بی امانت
که خداوندا شکست دلمان
درین اسارت، درین فلاکت
که بارالها
نیست جای ما دگر اینجا
خداوندا دیده ای آن روز را
که تشنه ماند کودک و می کرد
گریه ی بی امان
مادر فریاد میزد از زجه فرزندان
نه نانی نه آبی
پس اینجا چه دنیاییست
خداوندا یک نگاهی به ما بفرما
گر ز دست دولت مردان آب نیست
تو بارانت را نازل بفرما
بگذار باران شود برایمان مانند یاران
بگذار تمام شود فلاکتمان
گویند بزرگی پس بزرگی بفرما
بخدا ای خدا که کم آورده ایم درین دنیا
در بطری های آب قطره های خون
گرفته جای
برای نان گرفته شده جان
قسم به لرزش دستان پدر
به بغض لالایی خواندن لبان خشک مادر
به لبان خشکیده ی پشت سنگر
قسم به قطره های خون جوانان
به جان های گرفته شده برای نان
که روزی میگیریم ما از شما انتقام
از شمایی که نشنیده و ندیده گرفتین
دردمان را
روزی ما هم با قلم امضا خواهیم کرد
حکم اعدامتان را
1400/5/3
.دلدار
✏️🖤
مناجاتی بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد