سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      من

      شعری از

      آرزو هرسیج ثانی(دلدار)

      از دفتر قلم قلبم✏♥ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۱ شماره ثبت ۱۲۶۳۹۸
        بازدید : ۲۲۸   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آرزو هرسیج ثانی(دلدار)
      آخرین اشعار ناب آرزو هرسیج ثانی(دلدار)

      #من

      من همان تَرک دیارم
      من همان خفته ی بیدارم
      من کیستم ؟ کیستم من ؟
      من همان آشیانه دار اما ویرانم
      من همان تَرَک دیوارم
      آهسته اما جزو تند رویانم
      گویم از درد فراوان
      من همان درد دیده ی روزگارم
      در دلم غوغاست
      اما هنوز مستانه خندانم
      شهامت میخواهد مرگ بی درد
      من همان درد دیده ی مرگم
      خود را زده ام به کوچه پریشانی
      نه می‌شنوم نه می‌گویم نه می بینم
      من همان مجنون بی لیلی ام
      من کیستم ؟ کیستم من ؟
      من همان درخت پُر بار کِرم زده ام
      من دگر من نیستم
      من ....

      *دلدار ثانی *✏️🖤
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0