چهارشنبه ۷ آذر
جا مانده شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۰۲۹۶۲
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
جا مانده ام میان هیاهو ها
شب زنده ام به سیرت شب بو ها
از خانه دور مانده پر و بالی
بغضی است در گلوی پرستو ها
چون چشم های ساده سرازیریم
در گردش جماعت ابرو ها
باران آمده به نمک زاریم
خونیم در زمینه ی زالو ها
ماندیم بین حیله ی واقعیات
پس کوش آن حقیقت جادو ها
ای کاش جای دست کج دنیا
بودیم روی دست ترازو ها
تابستان ۱۳۹۸
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم از الطاف شما بزرگوار به نظر این کوچک روزگار مکاتب گذشته است تا باز خدا چه بخواهد | |
|
سلام ممنونم از شما دوست عزیز موفق و پیروز باشید | |
|
سلام واقعا حضور در جمع ادیبان و فرزانگان چون شما برای این کوچک افتخار بزرگی است . بسیار ممنونم از بذل توجه و صرف وقتی که برای نگارش در این صفحه نمودید جناب محمدی گرامی تا همیشه شرمنده الطاف شما عزیزان خواهم بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود🌺👏