جمعه ۲ آذر
ای مرگ کجایی؟! شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۳:۰۹ شماره ثبت ۱۰۲۲۱۹
بازدید : ۶۴۶ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
شهری شده ام دستخوشِ حمله ی طاعون
ای مـرگ کجایی؟! که من آمـاده ام اکنون
.
دنیا به من ای دوست چنان سخت گرفته...
یک چشم پر از اشکم و یک چشم پر از خون
.
درد است که شـاعـر شـده باشی و ببینی
دفترچه ی شعرت شده شرمنده ی مضمون
.
اِکســیرِ شفـابـخـشِ مـن ای عشــق بیـا کـه
بی تاب شدم بی تو در این جعبه ی افسون
.
مـن نسـلِ به جــا مــانده ام از جنگ و تباهی
دلخوش شده ام باز به یک شاخه ی زیتون
.
علیرضا آرین مهر
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز نه این غزل را دیروز سرودم...جدید هست | |
|
سلام و عرض ادب جناب عزیزیان عزیز سپاس از توجه و دقت نظرتان اون مصرع اصلاح کردم تا دیگر برای شما و سایر دوستان ابهامی باقی نماند
| |
|
سپاسگزارم جناب رفیقی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو روشن ضمیر گرامی | |
|
سلام و عرض ادب سپاس بانو کاسیانی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب انصاری عزیز سپاس از لطف و مهربانی تان زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
جسارتا قبلا ارایه نکرده بودید؟