جهان یعنی جهان سازی حسین است
اگر عاشق بخواهد عشق این است
تو دیدی در پی عشقش چهها کرد
که جان داد و جهان را او جهان کرد
~~~~~~~~
دلا دلبر بداند درد لب کو
و عاشق او بداند عشق تب کو
سوالی از جماعت، نور مه سوز
حسین آیا نبوده، چشم شب کو؟
مه: ماه
~~~~~~~~
از آن روز ازل دردا امین بود
همانجایی که قابیلی کمین بود
و لیکن این قصه غمهای دین بود
نگو، آن طفل نهاز اهل زمین بود؟
∆∆∆∆
نگو، آن طفل نهاز اهل زمین بود؟
تامل، تحمل صبر میخواهد و حرف، فراوان دارد
~~~~~~~~
هر گاه پاکی در مقابل پلیدی صف میکشد
ناپاکی سریع خود را به سلاح
تهمت ، استهزا و دروغ مجهز
تیری زهرآلود از کمان رها
و اولین وصلهاش را میچسباند
من اصیل ،. خوب و داخل دین
این بد ، فرع و خارج از دین
که این داستان سری دراز دارد، از شیطان و آدم شروع
با قابیل و هابیل و بعد نمونههای بسیار
قریش و پیامبر(ص) . . . . ..
به ظاهر جماعتی اهل دین با امام حسین(ع) ، ادامه
و پایانش هم نامعلوم
مایه عبرت است اما !
عبرت نمیپذیریم ما اصلا
جماعتی خاکی ،
با محاسن و بر و رویی نکو
نگاه ، !
اما،،،،،،،
باطنی تو در تو که هر تویی نمیبیند آن تو
بچرخ ای چرخ چرخان تا بچرخیم ما
بگو آیا که مظلومی حسین است
آروین مرداد ماه ۱۴۰۰
درود و ادب و احترام
زیبا و معناپرور سرودید و زندگی آموز
درتایید کلام معرفت نهاد شما
راستش انسان اگر بیاندیشد که یک باربیشتر عمر و زندگی درین دیار گذرا ندارد تمام عبرتهای تاریخ را به جان می پذیرد که (قد تبیّن الرشد مِن الغی ).
اللّهم اِجعل عواقبنا بخیر و ارضَ عَنّا بجودک و کرَمک یاعزیزالرحیم
سلامت باشید و شاد و سرافراز