جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آرزو عباسی ( پاییزه)
آخرین اشعار ناب آرزو عباسی ( پاییزه)
|
نیستی و
این حسرت نشسته
بر کتیبهی خاطرات
نیشتر به بغض تاریخ میزند
▪️▪️▪️
از زیر آوارِ احساس مینویسم
آن طرفتر دهانی
با بوی یک شهر مرده
تحریف میکند آیات عشق را
▪️▪️▪️
هزار اسب بخار دلتنگی
واگن واگن تا ایستگاه
سریعتر از من
دشت به تو میرسد
▪️▪️▪️
آب خوش
از گلویم پایین نمیرود
وقتی از رگ گردن به من
شب نزدیکتر است
▪️▪️▪️
از شما چه پنهان
خیلی وقت است
که یادم خاک میخورد
در پستوی ذهن آدمها
▪️▪️▪️
این روزها تکیهگاهمان
دیوارهاییست
که به جای عشق
جنسش از ساروج ناب است
آرزو عباسی(پاییزه)
|
نقدها و نظرات
|
سلام خواهر خوبم یقینا لایق و قابلش هستید به جرات شعرهای تان از خیلی ها زیباتر و اندیشمندانه تر است | |
|
بهبه سلام بر ارباب کرانچیها خوش اومدی صفا آوردی ارباب پژمان ولی خدایی آفتاب از کدوم طرف در اومده؛ شما کجا اینجا کجا؟! فکر کنم این روزها جنس کرانچیهات خوبهها نیست؟ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با این قالب آشنایی چندانی نداشتم ولی به گمانم یکی از قالبهای جدید و تاثیر گذار است
موفق باشید👏👏🌺