چهارشنبه ۱۶ آبان
دنیا شعری از زهرا مهدوی راد(گل یخ)
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۱۰۱۵۵۵
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
ای گم شده در سایه ی آغاز صبوری
همسایه ی خورشید ولی در پی نوری
نا پخته !برو در تب دنیا سفری کن
تا درک کنی قصه ی هر نان و تنوری
در راه تو بی وقفه پراز چاله و سنگ است
باید که خطر کرد در این عرصه ی کوری
بر لوح جهان نقش عبوراست ،ولی تو
آلوده ی دستان پراز رنگ غروری
در خسته ترین لحظه ی بیتابی ساعت
بی پرده خدا هست توغایب زحضوری
بازیگر دنیایم و در صحنه ی هستی
اعجاز کنم با غم این پرده ی سوری
#زهرامهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی گرامی سپاسگزارم | |
|
درود برشما سپاسگزارم جناب خوشرو | |
|
درود سپاسگزار حضور ارزشمند شما هستم | |
|
درود عزیزم به لطف خواندید سپاسگزارم | |
|
درود بر شما مهربانو به لطف خواندید ممنونم | |
|
درود بر شما مهر بانوی عزیز سپاسگزارم | |
|
درود بر شما ممنون و سپاسگزار لطف شما هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود