جمعه ۲ آذر
لری شعری از سیروس میرزاوند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۴۲ شماره ثبت ۱۰۰۸۰۶
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب سیروس میرزاوند
|
لری #غزل_غم_یار
🍁🍁
غَمت چی تَش تژگایه ، دلم انباری باروتهَ
کنیز دِر مالت ویم ، ک زیاد هَردمه چوتهَ
🍁🍁
دلم لیوه تیات ویده، کِ دارم شوق پروازن
تموم عشق او خیالمهَ، ولله سی ناز اَبروتهَ
🍁🍁
دلم هر دَم غیزش گیره، دِ غم یایه ک بمیره
دلت بَرده ولله کافر ،د لنج نکو وامه خُووتهَ
🍁🍁
اَه مُورده حق دلداره ، دلم صد بارهِ ک مُورده
دِ نارم هُوش و هِواسی،دِ دنیا خوم سرم شوتهَ
🍁🍁
شِکس هرده دلِ زخمی، ولی پا پَس نکشیمه
د بازیُ و قُمار عشقت ، هزاران بار ، دلم کُوتهَ
🍁🍁
گنامه َچی ویده مگر ، چنو هیشتمهُ او رتی
اِنوس نکردمه بی تو، د چَش داعم گریو روتهَ
🍁🍁
رُومس غَمت وشونمهَ ، د چاراوی وا کس نارم
بیا بَرس و فریادم ، که دل طوطی سُخن گوتهَ
🍁🍁
بویه ناره بهار بی تو ، صفاش رته چی پاییزه
مه چشمه پانصاری ام ،توو گُل ویدی ،دلم جوتهَ
🍁🍁
چنو دارم غزل سی تو ، دِ دل بیمار و سر مَسم
وصفت کردمه و کموتر ، که رتی بی مه قوقوتهَ
🍁🍁
✍ شاعر : سیروس میرزاوند
#نوای_ماندگار ↙️🌸🌺💐
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود دوست عزیز . ممنونم از لطف و محبت شما 🌹🌹 | |
|
سلام و درود دایی بزرگوار . ممنونم د لطف شما🌹🌹🌹 | |
|
قربانت اجی عزیز . ممنونم از لطفت🌹🌹🌹❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید