پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق
این روزها پر شدم از حرفهای ناگفته
ای صوفی
این واژه ها دگر تو را نمی خوانند
انگار این قلم در حسرت
یک دوستت دارم ساده عاجز مانده است
ولی ... ای قلم
تو هم به حرمت این دلتنگی
بر سر این واژه ها ببار
ای شقایق
بازهم حیف کردی ،
این دوست داشتن ها را
باز هم یادت رفت ،
که دوست داشتن ها
به جان این آدم ها سنجاق می شود
ولی ....این نیز بگذرد
مثل همان دوست داشتن های تو
که ته همان صندوقچه دل
سرگردان، دست نخورده
ناجور مخفی ماند
و با گرد و غبار گرفته فراموشی
بی رحمانه از یاد رفت
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها .....سپاس بی پایان | |
|
سلام و هزاران درودبر استاد بانوی گرانقدر ....خداوند منان را برایتان ارزو می کنم | |
|
درودها بر استاد عالیقدر....سپاس بی پایان | |
|
درودها ....سپاسم از این همه مهر بانوی | |
|
درودها ...سپاس بی پایان | |
|
درودها ....سپاس از این شعر زیبا .... | |
|
درودها ....سپاس بی پایان | |
|
درودها ...سپاس بی پایان | |
|
درودها استاد بانو ..سپاس بی پایان | |
|
درود ها بر استاد بانوی مهربان .....سپاس از این همه مهربانی ...در حریم امت خداوند منان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
صوفی نشود صافی تا در نکشد جامی
بسیار عالی درودها
زیبا بود
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀