دوشنبه ۵ آذر
به ساحل اید این کشتی شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۹۹۷۸۹
بازدید : ۵۱۸ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
به ساحل اید این کشتی اگر چه نا خدا خواب است
زدر یا غرق نخواهد شد هر انکه خیرش اسباب است
تو این دل را به یزدان بند و از فضلش مشو نومید
که موسی را دران وا دی نجا ت از بحر اسباب است
فتحی .تختی. ۲۰/ ۳/ ۱۴۰۰ شمسی
اتماس و دعای خیر عزیزان برای نجات همه
گرفتاران .مریزان . در دربند
.امین یارب العالمین.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ب شما استاد گرانقدر جناب کیمیایی عزیز و بزرگوار بسیار ممنونم ازلطف و بزرگواری شما دوست عزیز وبا محبت خیلی سپاسگذاری و قدر دانی مینمایم شادو سلامت باشید انشاالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به دریا غرق نخواهد شد هر آنکه خیرش ( آداب ) است
تو این دل را به یزدان بند و از فضلش مشو نومید
که موسی را در آن وادی ، نجات از بحرِ اسباب است
درود و ادب و احترام
بسیار زیبا و ارزشمند
مزیّن به صنعت تلمیح ادبی
و ابیاتی اُمیدبخش و البته دیرآشنا
سلامت باشید و سرافراز