پنجشنبه ۱ آذر
بیمار عشقم شعری از فرنگیس رزمی نژاد/فری/
از دفتر گل یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۹۹۶۲۸
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
سلام
فعولن فعولن فعولن فعُولن
چه کردی تو بامن که بیمار عشقم
جوانی تلف شد، گرفتار عشقم
فراموش کردی چه آسان تومارا
بخوان ای چکاوک خریدار عشقم
نرفتم که آتش زنم خاطری را
چه گویم که دریای اسرار عشقم
گذشتم، مبادا بسوزی دلم را
شکستی غرورم که بیزار عشقم
دل خسته ام را مداوا نکردی
شدم خسته از این که غمخوار عشقم
نبودی ببینی تو. حال دلم را
که مثل کبوتر به دیوار عشقم
فرنگیس
رزمی نژاد "زهرا"
لطفا تقد بفرمایید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘