سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        خیس ِ برف

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر آبی اثیری( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۳۳ شماره ثبت ۹۹۳۸۵
          بازدید : ۱۹۷۵   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

        لباده ی کبود شبی، بیشعاع دوست
        دریای مه گرفته ، به دل رنجشاره ها
        آیینه ی مغنی آوای گرم توست
        در گوش چله گاه اریب هزاره ها

        ناطور آسمان منی ، ماه تنگبار
        لبسوز خانقاه توام ، مست و بیقرار
        آهوتکان وحشی احساس ،خیس برف
        کژبارگان مدعی زهد، در گذار

        عالی جناب صامت تیغ و ترنج خون
        ای کفرکیش عارف آن های رازناک
        در رشحه های نافله ی دیرپای من
        طوفنده رقعه های تب انگیز بوی خاک

        ای زخمهای نارس گرم نخاع شب
        عطر چکاد آبی بیت الحرام من 
        ای های های شارح مینایی حضور
        گیسوی آشنای پریشان جام من

        ای عطر در نیام تپشهای آفتاب
        ای توتم ندیمه ی لولی وشان عشق
        نوشینروان شهوت رسخ مقدست
        اوراد محرمانه ی دارالزمان عشق


        ای داهیانه رطل زبانم کشانده ای
        تا آبسال حزن شراب اجابتت
        ای صولت نظاره ی افلاک دوردست
        در پرده ی رخامی اقصای دولتت

        گیتایی تغزل یک لمحه عاشقیست
        دنیای بی بهانه ی من ، با نگاه تو
        آن غوکهای گنگ مرکبنشان حقد
        در حسرت پریدن در  بارگاه تو..
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0