يکشنبه ۴ آذر
فرشتهبهار شعری از میترا ملک محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۴۲ شماره ثبت ۹۹۳۴۰
بازدید : ۱۹۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر میترا ملک محمدی
آخرین اشعار ناب میترا ملک محمدی
|
فرشتهبهار:
آنها که عمری عاشقانه دوستت دارند،
دور تومثل ماه میگردند، بسیارند
تو نوبهاری تازه میخواهند قمریها،
در لابهلای گیسوانت لانه بگذارند
تو بر تن هر واژهای معنای نو کردی
حتی به شوقت ابرها مستانه میبارند
آرامش آغوش تو از جنس شبوهاست
دستان تو همواره بذر مهر میکارند
گلها برای خندهای زیبا، خیالی سبز
باید سر خود را به دامان تو بگذارند
باگوشهی چشمت نظر کن باغ را وقتی
انگشتهای نازکت در عشق معمارند
#میترا ملکمحمدی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونمم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید