جمعه ۲ آذر
بگذار من... شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۹۹۲۴۹
بازدید : ۲۱۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
این شهر را عاقل فراوان است،بگذار من دیوانه اش باشم
در من امید از ساختن ها نیست،بگذار تا ویرانه اش باشم
در انتهای بـی کـسـی از آشـنـایـان روی گـردان بـاش
اینجا فریب از آشنایان است،بگذار من بیگانه اش باشم
گویی دلا بیخود مرو،اینجا فقط شب هست و خاموشی
شاید هنوز شمعی فروزان است،بگذار من پروانه اش باشم
دردم بـه عـمـق جـان رسـیـد،کـار از دعـا و نـذر بـگـذشـته
ما را به سر سودای مسجد نیست،بگذار من میخانه اش باشم
پـیـوسـته در کـار امـیـن هـم دوست هـم دشمن به پیمانند
اینجاحقیقت تلخ و سنگین است،بگذار من افسانه اش باشم
امین خلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون جناب استکی عزیز | |
|
ممنون از لطف شما خانم آهنگران | |
|
ممنون جناب شهنی عزیز | |
|
زنده باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد