سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        تصویر بهم ریخته

        شعری از

        اله یار خادمیان(صادق)

        از دفتر یاس نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۳۹ شماره ثبت ۹۹۲۲۷
          بازدید : ۳۰۸   |    نظرات : ۲۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)

        تصویر بهم ریخته
         
          ای مهرِ لطیفت  نَفسِ  شعله بر افکن
        کو  نغمه ی خوش  کو تبِ  روییدن و رَستن
        دیگر  اثر از هیچ بر افروختگی نیست
        شاید به تو آهی برسد از  طرف من
         گل را وسط  شعله  رها کردی و رفتی
         نفرین به شکستی  که نبود از بد  دشمن
         افسوس ، چه حاصل کند ، احوال پریشان
        بدعاقبتی  چیست ؟  زمان سوزی و کشتن
         نا کار تر از آنچه به گنجد به تخیل
         کوشیدن ما   بود به هر  گویش و گفتن
        فرق است و فرق است  جدال من و مایی
        این  نفس به زار آ مده  کی  بود فروتن
         هرگونه سرودیم و ستودیم به هر لفظ
        انگار که کوبیدن آب است  به هاون
          تصویر بهم ریخته  و  قاب شکست است
        آثار بجا مانده ی    دنبال  تو بودن     
         
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0