افتضاح
تو که گفتی وحشی نیستی
هستی
چونکه دائم ، تُرکتازی میکنی
تو که گفتی جانی نیستی
هستی
چونکه دائم ، آنچه کرد لشکر نازی، بدترازآن میکنی
حتی در زمینِ غصبی ، شهرک سازی میکنی
تو که با حیاتِ کلی بی گناه ، دائم بازی میکنی
تو که از پیامبربزرگ ، یعقوبِ نبی
وامداری ، نامِ اسرائیل را
لحظه لحظه خواستِ منحوسِ ابلیسِ عدو را ،
از خود ، راضی میکنی
تو که قدرِ سال های نوری ، دوری
از حق و، حقیقتِ انسان
همه موج های باطل و، افتضاح را ،
پخش ، به دنیای حقیقی ،
پخش ، به دنیای مجازی میکنی
تو که تاکنون، نداشته ای نظر، به حلا ل ها
تا ابد هم نداری
تو فقط می غلتی در حرام ها
دم بدم ، ازجمله مظلومانِ عالم ،
دلبندشان را ، جانشان را ، هِی اخاذی میکنی
تو به آینده ای مستقبل ، اعتقاد نداری
تو ادامه میدهی اعمالِ منحوس ات را
رفتارهایی افتضاح ، همچو ماضی میکنی
دیگر تا نابودی ات چیزی نمانده ،
تا ما هم خوشحالی کنیم
آیا دراین وقتِ باقی ،
آن شب کلاهِ لعنتی ات را، قاضی میکنی؟
بهمن بیدقی 99/11/29
امید که رب جلیل شر این کرونای قدیمی
صهیونیسم آدم کش را از سر مردم یهود کم کند