دوشنبه ۵ آذر
رنگ خدا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۳۱ شماره ثبت ۹۸۳۷۲
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
رنگ خدا
درهمه رؤیاهایم
ردی ازحقایق پیداست
درهمه شادمانه هایم
ردی از هق هق غمها پیداست
درجاده ای مستقیم که سوی خدا
گام برمیدارم
یکعالمه جاده ی خاکی
منتهی ، به ناکجاها پیداست
همه اینها ، حالِ غریبی دارد
ناشی از تک تکشان لرزشِ محوی
در تن وجانم پیداست
ولی این لرزش ها
پُرَست از ارزش ها
در این لرزش ها
حالِ خوشِ تقوا پیداست
گرچه درگناه ها غوطه ورم
اما توبه ،
درصحن وسرای قلبم ،
نقش و بوی خوشش پیداست
اگر توبه ای نصوح
جایگزین شود به انواع گناه
خواهم دید
در درونِ جانم
رنگی بی تکرار، از خداوند پیداست
بهمن بیدقی 99/5/18
|
نقدها و نظرات
|
با سلام وعرض ارادت استاد بزرگوار سپاس روز ضربت خوردن امام مهربانی ها تسلیت باد طاعاتتان مقبول درگاه الهی انشاءالله به خواسته هایتان برسید . محتاج دعا هستم | |
|
با سلام عرض احترام بزرگوار تشکر میکنم از لطف بیکران شما مؤفق و مؤید باشید | |
|
با سلام عرض احترام استاد بزرگوار تشکر میکنم از لطف بیکران شما مؤفق و مؤید باشید درپناه حق | |
|
با سلام عرض احترام بزرگوار تشکر میکنم از لطف بیکران شما مؤفق و مؤید باشید | |
|
با سلام عرض احترام بزرگوار تشکر میکنم از لطف بیکران شما مؤفق و مؤید باشید | |
|
با سلام عرض احترام بزرگوار تشکر میکنم از لطف بیکران شما مؤفق و مؤید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایام سوکواری مولای متقیان
حضرت علی علیه السلام تسلیت
طاعات و عبادات قبول
التماس دعای فراوان دارم