سه شنبه ۱۵ آبان
دلتنگی شعری از علی انصاری
از دفتر شب واژه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۰۳ شماره ثبت ۹۸۱۶۶
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی انصاری
|
از آن عطر دل انگیزت
از آن بوسه، از آن آغوش
تبی جا مانده در جانم
شبیه شعلهای خاموش
تبی جا مانده در جانم
از آن لبخند بارانی
از آن لمس تن گلبرگ
از آن گیسوی طوفانی
تو را دلتنگ بودم من
که اشکی بر تنم سرخورد
تو را آنقدر باریدم
میان گریه خوابم برد
مرا دیوانه میخواهی
تماشا کن تماشا کن
تو را گم کردهام در خود
مرا در خویش پیدا کن
برای از تو برگشتن
امیدم بی سرانجامه
میان عمق چشمانت
دو اقیانوس آرامه
تو تشویش پر از شوقی
دل آشوبی که دلخواهه
تو طولانیترین بغضی
که همچون قصه کوتاهه
علی انصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
علی انصاری
بسیار لذت بخش بود
از آن عطر دل انگیزت از آن بوسه از آن آغوش
تبی جا مانده در جانم شبیه شعله ای خواموش
🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🥀🌺🥀