سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دلتنگی

    شعری از

    علی انصاری

    از دفتر شب واژه ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۰۳ شماره ثبت ۹۸۱۶۶
      بازدید : ۱۶۴   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی انصاری
    آخرین اشعار ناب علی انصاری

    از آن عطر دل انگیزت 
    از آن بوسه، از آن آغوش 
    تبی جا مانده در جانم 
    شبیه شعله‌ای خاموش
     
    تبی جا مانده در جانم 
    از آن لبخند بارانی 
    از آن لمس تن گلبرگ
    از آن گیسوی طوفانی 
     
    تو را دلتنگ بودم من
    که اشکی بر تنم سرخورد
    تو را آنقدر باریدم 
    میان گریه خوابم برد
     
    مرا دیوانه میخواهی
    تماشا کن تماشا کن
    تو را گم کرده‌ام در خود
    مرا در خویش پیدا کن
     
    برای از تو برگشتن
    امیدم بی سرانجامه
    میان عمق چشمانت
    دو اقیانوس آرامه
     
    تو تشویش پر از شوقی
    دل آشوبی که دلخواهه
    تو طولانی‌ترین بغضی
    که همچون قصه کوتاهه
     
    علی انصاری
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۲۶
    بزرگوار نازنین
    علی انصاری
    بسیار لذت بخش بود

    از آن عطر دل انگیزت از آن بوسه از آن آغوش
    تبی جا مانده در جانم شبیه شعله ای خواموش

    🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🥀🌺🥀

    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵
    درود بزرگوار
    به شعر ناب خوش آمدید
    سروده هاب زیبایی را هدیه آوردید
    موفق باشید خندانک
    یدالله عوضپور    آصف
    سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۱۹
    درود و آفرین برشما
    خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۵۰
    درود فراوان
    بسیار بسیار
    زیبا و عالی
    بود🌺
    حدیث عبدلی (یارا)
    چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۰۹
    سلام و درود

    خندانک
    خندانک
    خندانک
    امید کیانی (امید)
    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۲۹
    درود
    موفق باشید خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0