سه شنبه ۱۵ آبان
غربت شعری از علی انصاری
از دفتر شب واژه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸ شماره ثبت ۹۲۰۵۶
بازدید : ۱۹۷ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علی انصاری
|
از راه دوری اومدی
از دل سایه های شب
از گریه ی ثانیه ها
تو پرسه های بغض و تب
از راه دوری اومدی
تا شب همیشگی نشه
تا این منه دلتنگ من
سهم بی ریشه گی نشه
تو اومدی تا آیینه
غربتمو باور کنه
دست نوازشت بیاد
خستگیامو در کنه
اشک کدوم بغضمی که
تو فکر دریا بودنی
شاید توام شبیه من
زخمی تنها بودنی
تو اومدی تا آسمون
دیده بشه از پنجره
صدا زدی اسممو تا
غبار از اسم من بره
دست منو رها نکن
تا گم نشم تو اضطراب
از تو رسیدم به خودم
به این منه پر التهاب
بی تو کجای این جهان
جایی برای موندنه
بی تو باید پژمرد و مرد
این خواهش من از منه
علی انصاری
.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است