جمعه ۲ آذر
ننه شعری از فاطمه کشت ورز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۹۸۱۰۰
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب فاطمه کشت ورز
|
یه زن دیدم که پیرومهربان است
عزیزی باوفا،آرام جان است
یه یاریگربوددرراه دینم
بلی وی رابدین سان من ببینم
ننه یاریگرومهروصفااست
ننه یاریگرراه خدااست
ننه جانم عزیزومهربانم
طراوت ده به این روحم وجانم
امیدوارم بودعمرش دوصدسال
ببیندخیردنیاوهمی مال
سرانجامش شودجنت وعرفان
سرانجامش شودپاکی وایمان
خداوندابده حاجت روایی
خدایم پس بکن مشکل گشایی
عزیزورب من دانی که مشکل
برای من بودسختی همدل
ننه جانم بودهمدل برایم
برای دیدنش بپایم
|
نقدها و نظرات
|
ممنون ازتوجه شما | |
|
درودبرشما ممنون ازنگاه زیباتون | |
|
سلام استادبزرگوار ممنون ازنگاه زیباتون | |
|
خیلی ممنون چشم | |
|
درودبرشما ممنون ازنگاه زیباتون | |
|
ممنون ازتوجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین
در پناه حق باشید
🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀🌺🥀