جمعه ۲۵ آبان
نشو غمگین نشو دلگیر! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۹۷۸۷
بازدید : ۸۱۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
می بینم باز تنهایی!
کنار این درخت پیر
نشستی ساکت وغمگین
شدی از بیکسی دلگیر
می بینم باز تنهایی!
در این جاده ی بیداری
نمی بینی یه همراه و
نداری یار و دلداری
می بینم باز میخونی
در این کوچه دلت تنگه!
صدای عشق در این کوچه
بدون ِ بی ساز و آهنگه!؟
کسی در کوچه ی غمگین
قرار عشق نمیذاره
دل ِعاشق در این کوچه
همیشه بیکس و یاره
کسی از پاکی دل ها
نداره قصه ای در یاد
در این شهر پر از فریاد
حقیقت گمشده در باد
می بینم باز میخونی
در این کوچه دلت تنگه!
صدای عشق در این کوچه
بدون ِ بی ساز و آهنگه!؟
نشو غمگین نشو دلگیر!
هوا ابری نمی مونه
یه روزی توی این کوچه
درخت مستونه می خونه
نشو غمگین نشو دلگیر!
درخت صد شاخه می زاید
یه روزی ازسر ِکوچه
هوای تازه میآید!
می بینم باز میخونی
در این کوچه دلت تنگه !
صدای عشق در این کوچه
بدون ِ بی ِ ساز و آهنگه !؟
|