جمعه ۲ آذر
دل من شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۰۴:۵۴ شماره ثبت ۹۷۷۹۵
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۷
|
|
دل من رفت ز دست وای به من
با نگاه تو نشست وای به من
دل من سرکش و نافرمان است
عاشق بوی گل و ریحان است
علی ناب اراک
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما که واقعا گل
هستید ..من اگر میگویمدر حد شاعران نیستم
چون برای شعر و شاعران احترام و ارزش بسیار زیاد قائلم و
میگم اگر به کسی عنوان شاعر داده شد باید خیلی
از مسائل را بیشتر از دیگران رعایت کند چون
اگر از یک نفر عادی خطایی سر بزند زیاد تو
چشم مردم نمیرود ..اما اگر یک شاعر خطایی کند
هم به شعر و شاعری لطمه خورده وهم تا سالها
فراموش نمیشود ...البته این فکر منه چون از بچگی
عاشق شعر و شاعران بودم وفکر میکردم انسانهای
خیلی بزرگ والایی هستند ...که همین طور است
..و مردم به یک شاعر دید دیگه ای دارند ...ومن
دوست ندارم از طرف من به شعر و شاعری لطمه
وارد شود در شهر من در هر محله ای حداقل ۷ ۸ نفر
من را می شناسند البت نه به عنوان شاعر از بچگی
در همه محل ها میرفتم بازی میکردیم و با
بچههای آنجا رفیق میشدیم ....ببخشید نمیخوام
زیاد وقت شمارا بگیرم دیگه مجبور شدم ....والا
بند رفیق باز هستم و شوخ تبع میگمشاید
یک وقتی اشتباهی از من سر زد..نمیخوام ..به
شعر وشاعر صدمه بخورد....وخیلی کم از رفقا وفامیل
میدانند که من شعر میگم حتی بیشتر فامیل
خودم نمیدونند شاید برای کسی این مسائل
یه چیز الکی باشه ولی برای من مهمه ...بازم
ببخشید در مورد سرقت اشعار هی میخوام
تمام کنم نمیشه با عرض معذرت....حدود ۸سال
پیش بنده دفتری با ۶هزار بیت داشتم
که پسر یکی از دوستانم برد و دیگه نیاورد
چند روز بار گفتم من نمونه دیگری از اشعارمندارم
بیار ...لفظی هم دعوا کردیم گفت فرستادم امریک
دیگه باهم قهر کردیم ..و یه دفتر کوچکتر
داشتمکه شعر های موضوعی را در آن
مینوشتم ....موضوعی داستا نی بودند
شعرهای بلند که یک داستان در باره یه
موضوعی صحبت میکرد
...خیلی طولانی شد بخدا ببخشید شرمنده
.....حالا اگه کسی میخواد با شعر بنده به جایی
برسه اشکال نداره بزار از این جا به قول شما
سرقت کنند ....آخرش که چی ...خیلی کوچک
شما ودیگر دوستان عزیز....طولانی شد.....
ممنون
| |
|
بله جناب ناب بزرگوار حرفتون کاملأبه جاست وواقعأشاعر ویا همون هنرمند از مقام بسیار والایی برخوردار است ودراینجا اگر دوستان گرامی به نشانه احترام سخنان زیبا تقدیم شما میکنند هم به خاطر همون شعر وهنری است که از سرچشمه ی وجود شما نشئت گرفته ور نه هیچ کس اینجا برای چشم وابرو یا جسم شاعر به به وچه چه نمیگه از اینکه به صراحت میگویید بگذار هرکس میخواهد سرقت کند واقعأمخالف هستم مگر میشود پر طاووس را با آن همه زیبایی را به دست کرکس دادامیدوارم که بیشتر از گوهر ناب وجودی خود مراقبت کنید در ضمن اکثر شعرا وهنرمندا انسانهای معمولی با شغل وشرایط معمولی ولی روحی متعالی بودند وهستند پس دلیل نمیشه که بگید من شغلم فلانه یا چون فلان اخلاقیات رو دارم یک شاعر نیستم از اینکه طولانی شد ببخشید با آرزوی موفقیت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.