بسم الله الرحمن الرحیم
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا
كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
اى كسانى كه ايمان آورده ايد روزه بر شما مقرر شده است همان گونه كه بر كسانى كه پيش از شما [بودند] مقرر شده بود باشد كه پرهيزگارى كنيد (بقره آیه ۱۸۳)
ماه مبارک رمضان در ملکوت عرش اعلا پرورده می شود و به سوی بندگان می آید. ماه نزول قرآن در شب قدر. عاقلانه است اگر بنگریم چگونه در مهمانی دعوت شده ایم که از لذایذ مادی منع شده ایم و توجهات به سمت لذایذ معنوی ست!!
سحر را که بیدار می شویم تا به افطار از لذایذ مادی پرهیز میکنیم و این مسیر را به مدت سی روز ادامه می دهیم تا به عید فطرت برسیم!!
آری هر روز اگر نیک بنگریم یک ارتباط منسجم و منظم برای رسیدن به فطرت پاک الهی تا به افطار داریم که اگر مداومت کنیم عید فطر هدیه ی رهایی ماست از هر آنچه غیر اوست.
روزی که نمازی با شکوه می خوانیم:
" اللهم اهل الکبریاء و العظمة
و اهل الجود و الجبروت
و اهل و العفو و الرحمه
و اهل تقوی و المغفرة ... . "
درود بر ایمان آورندگان به خدا و روزه داران که بر آنان نوشته شده است روزه داری آنچنان که بر پیشینیان چنین رفته بود.
۲ رمضان ۱۴۴۲
۲۵ فروردین ۱۴۰۰
رمضان مبارک
نماز روزه ها قبول
التماس دعای فراوان دارم