دوشنبه ۵ آذر
بگذر از این شب تردید شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر تنهایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۹۷۶
بازدید : ۸۰۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
بگذر از این شب تردید
که ویرانه می کند
خواسته هایم را
دیوار سکوتم
آجرهای فریادم را
به تولدی دیگر آبستن است
من با صدای جغدی نمی
هراسم
ویرانه سالهاست مکان من
است
لباسهای تنگ احساسم
تنم را چنگ میزند
دلم در طوفانی از آرزوهایم
بر امواجی از آشوب سوار
چشمانم روز و شب در انتظار
خواب سهم من نبود در
تنهایی
هوشیاریم خمیازه می کشد
خسته ام
سالهاست لبخندی به فریب
چهره ام
که بگویم من منتظرم
و انتظار چه تلخ ،شیرین
می شود
وصل همیشه از دور لبخند
میزند...
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر تنهایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.