سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      شعر ترکی دونن آخشام چاغی

      شعری از

      حسین هاشمی

      از دفتر عشق مجازی نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۰۸ شماره ثبت ۹۷۴۰۶
        بازدید : ۲۸۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین هاشمی

      دونن آخشام چاغی توشدون یادیما
      آغلییب غملی کدر توشدی گینع بو جانیما
      من سنع شعر یازاردیم نه گوزل سوزلر تاپاردیم 
      سن منع غصصه ویرردین منی اوزگع تانییاردین
      من سنین قادا آلاردیم باشیوادا دولاناردیم
      سن منی بوردا قویاردین آیریسینان دانیشاردین
      گوزلریم قالدی پیامدا چتدشیردیز سیز اویاندا
      گر خیانت منع ایتدین من سنع وفالییام یار 
      سنی خوشبخت اولاسان یار تهجه آرزوم بودی ای یار
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      بهنود کیمیائی
      چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۰۷:۳۸
      درودها
       منصور مسکین
      چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۳:۳۷
      چوخ گوزلدی...سلامت اولاسان.
      مجتبی شهنی
      چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۳۹
      درود بزرگوار خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۲۳:۰۶
      سلام بزرگوار
      احسنت زیبا. قلم را به نگارش
      آوردهاید
      حسین هاشمی
      پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۲:۳۲
      تشکر از همه دوستانی که منت میگذراند و مرا شرمنده محبتهایشان میکنند
      آرزو نامداری
      جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۵۷
      سلام بزرگوار
      زیبا بود سرافراز باشید خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0