يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس تیموری متخلص به جانا
آخرین اشعار ناب نرگس تیموری متخلص به جانا
|
بلبل نغمه سرا💌
امده فصل بهار🌺
ای بلبل خندان بخوان
هفت سین و سال نو
دیگ و ماهی و پلو
سبزه و گل,سمنو
ماهی وسنجد نگو
تنگ و ماهیِ سفید
یا رب این عید هم رسید
باشد این سال جدید
منبع عشق و امید
می شود خندان لبت
می نشیند مادرت
میدهد هدیه به تو
می شوی خوشحال تو
ای بشر در سال نو
می کنی غوغا تو
هستی در سال نو
راه جو و رزم جو
می کنم من ارزو
ای گلم, ای ماه رو
باشی در سال نو
همچو مه ای خوش رو
✍نرگس تیموری (جانا)
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه🌹 | |
|
نظر لطف تون هست استاد عزیزم... سپاسگزارم از انرژیم مثبت تون🌹 | |
|
خیلی ممنون نظر لطف تون هست سپاسگزارم🙏 | |
|
بسیار ممنون از نظر و انرژی عالی تون💕 سپاسگزارم | |
|
سپاس از لطف تون استاد عزیزم🌹 | |
|
ممنون سال نو شما هم مبارک باشه💕 | |
|
سپاسگزارم 🙏 موفق و موئد باشید سال نو شما هم مبارک | |
|
ممنون🙏 سال نو شما هم مبارک💫✨ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود
سال نو مبارک