جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
پیراهن ژورژت بورگوندی
گیسوهای وزنده ی مارون
خواب دموکراتیک اینجاست
در انقلاب تقارن ساسُن
رستاک شاعرانه ی رویا
رفلکس برهنگی غریبانه
مغازله ای بیفرجام مانده
کفش لزج، ویرانی خانه
بوسه ی برگ برگاموتهاست
در کنش دلشدگان خورشید
فلوت بادی محلی پیچید
در صدای هرگزِ جاوید
عُود فصل کاسبرگ دریاچه
کبوده ای در رقص فیروزه
ملالت شومینه ، بوی چوب
طغیان فرشته ،مرگ عجوزه
کراهت رادیوم، از خون کدر
لوسمی دوشیزه در برج شش
بانداژ عسل، مومیایی زشت
پلان استفراغی بر بندهش
الماس پرنس ،معشوق زیبا
مارشال دورگه ی وحشی آباد
فهرست روایی هم آغوشی
بلوز صفرایی کتان آزاد
تو را میخواهم ،تصادم تلخ
فولیکول عقده ی ماه دور
کلارینت ، در معادله ی قرن
مورخ فردا تا رخمه ی کور
کپسول غزل ،حجم قیامت
صیقل مغزی ،چنبر صنعت
میترکد پیله ی وردیدی غم
سندرم حواهایی پُرِ آفت..
|