جمعه ۲ آذر
قمر بنی هاشم شعری از یوسف همایون
از دفتر در طلب معشوق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۹۶۶۹۶
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب یوسف همایون
|
ناجی اهل نامی،پرچم بدست جانش
جوشن دهد گلابش،قرآن دهد امانش
خویش غریق الله،خنجر بدست مولی
فریاد زنی وفادار،شعبان شود زمانش
رویش همه جلالت،رودش تمام کوثر
مردی ز ماه هاشم،رنگین کند تمامش
شمعی دهد سلامی،زلفش دهد کواکب
نورش نهال بی چشم،هرشب قبول دعایش
یاقوت با حریمی،سلطان بوی هستی
جامه نام مستی،سرخوش با نمادی
ناله پر حیایی،سوره نرم یاسین
جمله تر عبایی،امروز برت بمانم
ابن علی عباسی،خون شهید کربلا
زاده شده جهانم،خونی بسر بمالم
ماهی بخوان ترانه،عشقی شود ریحانه
پرچم دمد صدایی،حیران شود جمالم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان برشما🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه مبارک