صل الله علیکم یااولیاء الله یاشُهداء دارِ فنا و یا شُفَعاءِ دارِ بَقا یا تابعین سبیلِ سیّدالشهدا ثارالله یامخلصین العرفا یاشهداء یاشهداء یاشهداء...
یا مُعزّزین بنَظَر نَضرت الله التماس دعا
حالا که حالت خوب شد ، قَدری دعایم کن
پیشِ خدای خود ، تو "با یادی" صدایم کن
بااوبگو آنقدرررر دلتنگم من اینجا که
از جاریِ "خونین گلویِ" اصغر ... هاایَم کن
بااو بگو درب ِ قفس بر من گُشای و تو
شادی براین حُسنِ رهایی ، خونبَهایم کن
بااو بگو تو بنده ای عاجز "چومن" داری
یک دم نگاهی کن خدا و مُبتلایَم کن
بااو بگو یک ذرّه هم برمن ببخشاید
از آن لیاقت که تورا ، دردش دوایَم کن
بااو بگو شهد شهادت جرعه ام بخشد
یک لحظه من را زین سرابِستان جدایم کن
بااوبگو از تربت پاک حسین جانم
اندازه ی حسِ شمیمی ، عطر ، عطایم کن
بااوبگو من را بِبَر پیشِ خودت باشم
این جاودان "آغوشِ بودن" را بقایم کن
بااو بگو پروردگارا این خودش را کُشت
اشکم ببین و رحم بر حال و هوایم کن
بااو بگو صبحِ ازل گُم کرده ام خود را
کو خانه ی اوّل ؟ نشانی دِه رهایم کن
⚘روز شهید ۲۲ اسفندماه⚘