پنجشنبه ۱ آذر
تسلیم عشق شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ۰۱:۳۵ شماره ثبت ۹۶۶۲
بازدید : ۹۴۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
تسلیم عشق
شَرم چشمام نذاشت بگم
تسلیم عشق تو شدم
ببخش منو باید برم
نمی شه با تو سَر کنم
تو جزئی از وجودمی
تو، لحظه شکفتنی
تو تک تک ثانیه هام
تنها دلیل بودنی
وقتی شکست غرور من
به گِل نشست کشتی تن
رفت از نگام بهار عشق
شکسته شاخه سار عشق
باید برام تا بعد از این
شاید فراموشش کنم
آتش این عشقو باید
تو سینه خاموشش کنم
با این که من دارم میرم
از تو ولی جون می گیرم
تو لحظه های تنهاییم
با یادت آروم می گیرم
ای تو عزیز نازنین
مشق شبم فقط شد این
اینو دیگه یادت نره
تسلیم عشقتم ، همین!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.