جمعه ۲ آذر
دورترها... شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۲۱ شماره ثبت ۹۶۴۷۵
بازدید : ۴۵۵ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
دورترها آسمان آبی تر است پروانه با گل خوش تر است
دورترها در بهاران رازقی خوشبوتر است عطر اقاقی خوشتر است
دورترها سادگی افسونگر است بی شیلگی از هر چه خوبی بهتر است
دورترها رنگها رنگی تر است، یکرنگی اما سرور است
دورترها عشق چون جادوگر است، آنجا جهان زیباتر است
دورتر ها زندگی پر شورتر ، غم واژه ای محصورتر، دورترها شادمانی حرف اول آخر است
|
نقدها و نظرات
|
درود و هزاران سپاس از مهرتان تبریک حضور محترم شما گرامی. | |
|
درود به شما ممنونم از لطف و حسن توجهتون🙏 | |
|
درود به شما و عرض احترام وسپاس از توجهتان سلامت و شاد باشید. | |
|
درود به شما بسیار سپاسگزار لطف شما هستم زنده باشید و شاد. | |
|
درود ... سپاسگزار لطف و مهرتان. | |
|
درود به شما سپاسگزارم سلامت و شاد باشید. | |
|
درود ... بسیار سپاسگزار حسن توجهتون هستم. | |
|
درود وسپاس بسیار سلامت و شاد باشید. | |
|
بسیار درود و سپاس بانو🌹🌹🌹 | |
|
درود به شما سپاسگزار توجهتون 👏👏👏 | |
|
درود ... دورترها غصه از من دور بود شادی مرا مجبور بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🎉دل رمیده ما را انیس و مونس شد
🎉نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
🎉به غمزه مسئلهآموز صد مدرس شد
🎊سالروز بعثت سراسر سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد